11mars , onsdag

hej idag var det en normal skoldag det började me So sen idrott efter det lunch såklart och efter det hade vi 40min No och sen matte och sedan Elevensval Engelska vi slutade typ tio3 jag gick hem och dampade lite ;) ast i början skämtade jag lite men sen blev jag lite irriterad :D sen kom pia och hämta oss och vi for först till ante för fredde skulle hämta en fläkt till datan sen hämtade vi jussa från aspen och sen åkte vi till harrioja och här har jag typ inte gjort någonting , suttit och spela pasians sen hjälpt fredde lite osv..

Förresten idag fick jag sms av lina och hon skrev att dom var i thai nu menmen.. saknar lina&innala som fan (: , jag vill bara att dom ska komma hem , för då när lina kommer hem ska jag och fredde vänta på henne i lilla skogen men en arnoldsmunk (: vamums, jag längtar! förresten lina jag lever, jag mår bra, ingen har dött, som du sa att jag skulle skriva (: menmen nu får jag hitta på någonting! .. jag ska drunkna i mina tårar :D

Tjingeling
/sara

Kommentarer
Postat av: lina

bra att du lever det gor jag ockso. men saknar dig och ditt gang, haha. i love arnolds . innala saknar ockso dig!



jag elskar dig!

2009-03-12 @ 17:01:36
URL: http://liinukka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0