22mars, söndag.

hallå, jag läste just min blogg och det var inte ¨många inlägg från veckan , men det är ju endå typ ingen som läser, *förutom lina* som gör att jag har kvar den här jävla bloggen :D haha* menmen på fredag åkte vi ju ut så klart som vanligt och där var vi med sandra johan och fredde och sen dennis.s och lilldennis ett tag, och vi sov på furön, sen på lördag åkte vi pulka och så åkte jag fredde johan sandra lilldennis anton och betty till huitturi och pimpla och grilla, chill som fan för det har varit så jävla fint väder hela veckan, och nu på söndag så har vi också pimplat och jag fick en snorkis*snorjärs* och en abbis på typ 2min, ;D sen stekte vi våran frukost på morikan och det var pyttipanna och macka :D , naminami* (: , sen har jag jävla ont i ryggen efter att man flygit med pulkan :D , och sen var vi hemma typ 1tiden och sen stack vi till bacchus och käka , och nu väntar jag och freiny på pia och så åker vi till harrioja,
det kanske blir ett inlägg på kvällen får se.


*snart kommer lina o innala hem :D , jippiii (: ,
och då ska jag och freiny stå i lillskogen med en
grandi och en munk *från arnolds* , och vänta på
Liinukka (: , och jag har redan berättat till mamma
att vi ska fara och hämta en arnolds munkkilainen :D
*lite desperat*



hejdå<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0