24mars, tisdag

hejsan, har inte orkat skriva men igår var jag hemma hos fredde och vi gjorde inte så mycket jag åkte med pia till sangis för hon skulle köpa snus.. och sen så gick jag ut och gå med pia , sen gjorde jag inte så mydket annat kollade Yesman bra som fan tyckte jag! eller om man vill ha ett gott skratt ska man kolla den tycker jag, för Jim carrey är så knasig *hur man nu stavar carrey , carry * nå sånt!, sen gick jag och sov.

idag har jag inte heller gjort så mycket jag och fredde var ute med oskar i typ 40min (:  , och sen kom pia direkt efter, och sen åkte vi till harrioja har bara suttit här och sen var jag och pia ute med venus och promenera , skönt som fan när man går i skogen! (: , menmen sen har jag bara suttit här , visat mina skills i rockring :D , och nu hålelr jag på att kolla desperate housewifes  men i alla fall.

Tjingeling! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0