31 mars , tisdag

hallå, sitter och lyssnar på musik osv.. och ska snart ut en sväng,
men kan ju skriva lite vad som hänt idag, eller har ju bara hunnit varit i skolan men i alla fall..
idag vaknade jag typ halv 8 , fast jag hade sovmorgon till 9 men kunde inte somna om för fredde skulle till skolan och mamma höll på å janka som vanligt! , menmen gick och mötte lina i tunnlarna och så hade vi hemkunskap vi gjorde Påskbuffe med ägg fläskfile och potatis klyftor och efterrätt och allt möjligt , det var ganska gott! :) , sedan hade vi språkval och sedan typ en halvtimme matte och nu är jag hemma,

Idag ska jag nog stanna istan för vi har sovmorgon till 9 imån
för vi har friluftsdag så vi ska vara i strandbacken och åka pulka :D ,

kanske kommer något inlägg senare men ialla fall så ska
jag betty fredde och ev. anton och äta på lei :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0