söndag, 8/3 *sportlovet slut*

hejsan , nu är det söndag och sportlovet är typ slut .. imån är det slut!, menmen tänkte berätta lite om mitt sportlov iallafall första helgen var vi ju  pullinki som sagt, sedan for vi ut till stugan på tisdag och hem på onsdag sedan blev det sandskär och där var det jävla trevligt vi grillade och pimpla osv.. sen andra natten så kom dennis dit och människor från renhållningen och det blev tungsoppa=bråk, men i alla fall sen kom vi hem på lördag alltså igår och då gjorde vi inte så mycket vi var och hyrde film på jourlivs och var på frasses och käka sen kom vi hem och jag fredde anton o betty spelade Operation :D och sandra johan och mackan kollade på tv, sen for vi till station en sväng  och dit kom linadenfina (: och så spelade vi biljard men sen for vi hem för det är alltid lika tråkigt där, sen kollade vi filmen ; the strangers ; en skräckfilm läskig som fan för det var spänning typ i en halvtimme och annars brukar det typ vara i en minut och sen är späningen borta, men i alla fall sen sov vi och sedan vaknade vi typ 8 och jag lagade spaghetti med korv till gänget och sedan stack vi till jourlivs en sväng och förde filmen sen var vi typ bara hemma hos oss och käka och sen for vi ut efter några timmar , sen skule vi bara fara ut en sväng men sen kom pia och nu sitter jag här , och är slut som fan .. för jag har lekt med savanna och rasmus, dennis syskon (: sen for dom och snart ska jag gå och basta och sen kolla ; Over her dead body,


i övermorgon åker lina och innala till thai, fy fan vad jag kommer att sakna dom. och imån ska jag vara med lina så jävla mycket att jag kommer bli less på henne ;) *för jag kommer sakna min brutta som fan* för som sagt det är ju
Saraochlina - against the world! <3   hoppas ni har en tervlig resa (: , fast jag tror jag hinner janka om det imån:)

jag vet att jag är dålig på att uppdatera men utan
lina skulle det inte blivit något inlägg ;) måste fan
börja skriva lite oftare , men har inte haft tid när man
varit borta hela lovet! (:

tjingeling-sara

Kommentarer
Postat av: Lina

i will miss you!

du får uppdatera din blogg medans jag är där så när jag har datatid så får jag läsa om hur du har det här ! :) <3 you and me against the world

2009-03-08 @ 19:17:15
URL: http://liinukka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0