11/5 måndag {fotboll}

hej har inte orkat vara framför datan alls. men har iallafall som vanligt varit i skolan på alla lektioner ...
idag och igår har vi spelat fotboll som fan , eller igår var det inte så seriöst då var det jag fredde lina sandra johan olli dennis och ante , Idag var vi jag fredde dennis lina sandra johan betty ante olli thilda emil olle mackan , och sen kom linas söta kusin elias och hans kompis och spela med oss och dom är typ 7-8 år tror jag ;D , haha mååh dom ägde ju som fan. Vi spelade idag 3.5 timme snacka om slitet vi for dit halv4 var hemma typ 7
sen duschade vi for till ica med dennis och sen for vi till dennis och kolla film och lina kom även också dit , den var bra men ganska så brutal i slutet men nu ska jag fara och sova är så jävla trött! att det bara ryker om det,
 och jag tror att jag håller på att bli sjuk är snuvig som fan och torr i halsen och orkar inte göra någonting

men nu fara hejdå!

GODNATT, SOV GOTT 
alla  bloggläsare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0