1/5 fredag {valborg över}

hejsan idag vaknade jag halv 11 ungefär och trött som fan, och det var nog den bästa valborg jag varit med om hittils vi var hos olli hela kvällen och det var roligt som fan, där var vi jag fredde lina betty anton olli ante nikke emma och alla möjliga roliga människor kommer inte enns ihåg vad alla hette (; , det var poker och snack och så klart skratt hela kvällen =D , men ialla fall efter att jag stigit upp idag började min telefon och ringa hela tiden som fan, det var lina och betty och mamma och alla möjliga men efter det åt vi frukost , städade och sen stack vi ut jag fredde och lina med emil och thilda först till köpcentret men det var inte öppet, sen till ikano gick vi runt där och sen till cw och sen cyklade vi till emil och nu är det jag sandra johan emil thilda fredde lina mackan och paulina (x , men nu ska jag vara social hejjs :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0