4/5 måndag {ute}

hejsan som sagt har vi varit i leppi till igår och vi hade väldigt skoj, vi firade sandra vi bastade och gjorde lite allt möjligt! (x sen var vi hemma och käkade på gräns&grill det var väldigt fint där inne nu när dom gjort om! (= ,
sen idag var det en helt vanlig skoldag, efter skolan mötte jag fredde vi gick hem sen åt vi , och sen for vi snabbt jag fredde o betty till cw med pia och köpte en 2kg choklad åt sandra i present, sen for vi hem, och sen var for vi till station och dit kom lina och även markus och sen dess typ kl 5 någonting har vi varit ute ända til halv 10 :D, vi har bara varit i stranden och vi käkade glass och gungade lina och betty i mega gungan så dom nästan höll på att flyga ;D sen var vi på sementkajen och även till tornvallen stod vi där uppe på tågspåret och kollade det var najs, sen var vi hemma typ halv 10 (: , och nu är man sliten som fan har mumsat lite choklad för sandra fick öppna sin choklad redan nu! ;D
Så inatt kommer jag att sova bra som fan!  , håller redan nästan på att somna framför datan (;

Godnatt och sleep well!
 *måste säga en sak att det kändes konstigt att vara i stan under helgen, längtar lite till skärgården menmen..
det finns också enmassa att göra i stan när man varit borta så länge under helgerna*
och en sak gör jag som fan , längtar till sommaren oväntat mig att jag skulle längta till det eftersom att jag alltid bara längtar till vintern , men i sommar kommer jag ha jävla kul! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0