7/4 torsdag {vanligdag}

hejsan har inte orkat skriva men har i alla fall just kommit från skolan och det började med , Svenska,No,Lunch,Språkval (musik) skulle vi haft men vi hade ingen för att vi hade ingen lärare så skulle först slutat halv3, men i alla fall så idag ska jag äta och sen ska jag fredde sandra johan och förhoppningsvis Lina* :D men sara kirrar , det är bara och muta lite (; *skämt* efter det blir det station och umgås osv.. som en helt vanlig dag, ! ,
men nu ska jag göra något annat orkar inte skriva mer, kanske kommer ett nytt inlägg ikväll om jag orkar! (:

Kommentarer
Postat av: Lina

jag diggar det här när du börjat blogga mer!

men det där med bada låter ändå rätt slitsamt!

2009-05-07 @ 13:42:09
URL: http://liinukka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0