8/5 fredag {rajalla}

hallå på er som nu läser min *jätte* intressanta blogg! , men i alla fall , idag var det skola som vanligt men på lunchen stack vi till rajalla för det är ju EU mässa , vi åt glass och lyssnade på T-school helt okej (: , skämde ut mig lite för fille sjöng så jag o betty skulle skrika men när vi sa ett , två , tre - så var det bara jag som skrek fille och klappade lite för att han var uppe på scen igen! , alla garvade lite åt mig men sånt får man ta , skäms i alla fall inte! , sen var vi på citymarket och där var det en vespa som jag blev kär i så.. ni får ju se vad som händer! (x iallafall vi stack hem från rajalla sen mötte vi linukka på station, och nu sitter jag hemma .. ikväll ska vi fira ante för han fyler 17år , så vi ska basta och ha trevligt!

måste bara säga , ha en trevlig fredag!

*och även att jag längtar till nästa vecka på fredag för då börjar jag med moppe kursen och sen på söndagen uppkörning osv.. :D , kulkul , men nu äta*

hejdå!
/saravirtanen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0