fotbollsplan..

hallåjsan, igår tillbringade jag och lina på svefi , bakomstation och även på fotbollsplan - och där var vi jag lina fredde olli thilda emil olle dennis fille jacke och även tjejtjusarn D.M= min bästis ;D ,
idag skoldag som vanligt vi slutade typ 3 så har som sagt typ just kommit! , idag ska jag vara på fotbollsplan med vännerna! men typ 7 ska jag hem fixa lite grejer och hoppa på bussen till harrioja! den går typ 19.25 tror jag, sen tillbrnga resten av kvällen där och kolla på tv och ta det lugnt!

måste bara säga att jag längtar tills det blir sommar!
eller det är ju typ redan sommar men alltså ingen skola,
och sen umgås med dom bästa! , i sommar blir det
kul kul kul kul kul (:

men ni får ta och ha en härlig sommar dag , som det är idag!

/saravirtanen

Kommentarer
Postat av: Lina

sv; berättar idag.

sommaren kommer bli den bästa.

räknar med att du kommer ta moppe

cruise till lina på saantasari :)



2009-05-18 @ 15:51:10
URL: http://liinukka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0