godmorgon/åska

hejsan, vi gick och sov vid 5 ungefär, och kan inte precis säga att jag har sovit så jävla bra, har jävligt ont i ryggen från onsdag vet inte riktigt varför, och den blir inte bättre heller av att jag sover på soffkuddar, menmen sånt får man ta om man lanar + att jag är jävligt förkyld och tjock i halsen har typ blivit smittad av lina!
vaknade 11 idag , lina ringde och hon kom hit för hon sov ju hemma och hon höll på att skita på sig när det börja åska! , sen åkte anton o betty till antons syrra (:
Så klart var man ju tvungen att stänga av datorerna för det åskade och spöregnade men nu har det slutat och nu som ni kanske ser så kan man ju sitta framför datorerna,

idag är det sista natten, ganska skönt. Och är less som fan på att äta nudlar och billys!
men imån ska jag fan äta riktig mat! när mamma och dom kommer hem,

xoxo
/virtanen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0