Harrisonford

hejsan, just nu sitter jag i så kallde harrisonford , som min käre bror kallar det, ledig imån skönt som fan
kan då säga att man är lite sliten ;) , bra att man åkte hit så man får vila ut sig! satt just med betty i webcam , ganska roligt men hon gjorde bara en massa grimaser och sen visade jag henne lite teckenspråk för öjudet funkar inte så bra på hennes computer,
men huh orkar inte skriva mer för jag är;
trött, sliten, svettig, hyper, poffisugen,
det är vad en riktig lan gibbare är!
efter 4 dagars slit framför datan så borde ju
 alla fatta att jag är lite knäppso!



måste bara ta och gratta jenni!

men jag sa ju det redan

men skit samma,

Grattis jennisunnari!

åhhh, fan nu hejdå! vad jag svamlar!!
och godnatt! =) först film!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0