hejigen!

hallåjsan, det blev aldrig att vi for och simma för att dom där reningsgrejorna har gått sönder så det går ju inte att rena vattnet, men ialla fall vi stack till station jag och freiny lina och mackan kom dit vi gick till ica för fredde har beställt några par solglasögon, men dom var skit så han skickade dom tillbaka (x , vi gick till montisori och där väntade betty vi satt där och sen kom pia och så fick jag en jacka! , sen till station vi satt på station en tim typ och gjorde morsdagskort, sen gick vi och kolla islossningen på tågbron, man blev ganska så yr , för det kom ju stora isblock så man kände när det kom på bron det dunkade till och det går så jävla snabbt, efter det for vi till station igen och nu gick jag hem orkade inte vara där för dom skulle endå kolla hockey osv.. inte för att hockey är så tråkigt , men är inte precis ett hockeyfan!

men nu fara och läsa klart min gossip girl bok , som jag aldrig hinner läsa ifrån

Godnatt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0