MU säger kossan! (x

Berätta fyra sanningar om dig själv:

- jag hatar skräckfilmer!
- jag har fortfarande svårt att sova själv
- jag blir rädd ifall jag bajsar på mig inför mina vänner *har inte gjort det hittils* (x
- jag blir väldigt lätt arg på någon ifall nån irriterar som fan!
Berätta 4 saker du gjort idag:
- varit i skolan
- köpt present till sandra
- ätit glass och godis!
- varit ute med dom bästa!

Berätta 4 saker du har på dej just nu :
- Hälge tröja
- pyamasbyxor
- Underkläder
- (armband)

Skriv ner 4 saker du hatar:
människor som beter sig illa!
-  falskhet.
-  rykten
-  att vara utan pengar...

Skriv ner 4 saker du älskar:
- vänner
- familj
- godis
- pengar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0