onsdag, kulkulkul

hejsan , skulle haft halvdag idag men det blev inte enns det, en lektion SO, sedan skulle det vara Idrott men vi hade ingen.. (: , nu sitter jag här hemma med lina och fredde men fredde är och fixar linas moppe och lina sitter här inne med mig, och äter macka! ;D , fast nu åt hon upp den! *anteckna gärna* :D , idag blir det julkul , mamma och pappa är borta, pappa är ute på havet med göte och nisse (; och mamma åkte någonstans till helsingfors eller nånstans inte fan håller jag koll , dom har i alla fall stukigt och man är ju själv (x , vad tror ni kommer hända! , i alla fall vi ska grilla någonstans vet inte rikigt ännu! , och det är ju onsdag och man är ju ledig till tisdag fy fan vad nice!
vädret är ju inte på topp idag, men hoppas det blir lite varmare på kvällen så man inte fryser och helst varmt hela veckan , tack! :D ,

Men vi får ta och höras!

/sarppan virtanen! :D



när vi var i turkiet! Jag vill utomlands

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0