seskarö/uppkörning

hejsan igår tillbringade jag morgonen på medborgarskolan kurs tråkigt som fan var det också efter det stack jag och lina till seskarö , och där var mina och linas homies = Thilda emil anton betty sandra johan olle (: , vi spelade brännboll och det var kul som fan, ;D , vi solade och åt på kiosken fan vad mumsigt! bästa burgarna i världen! ;D , efter brännbollen stack vi till tora och staffan sandras mommo osv.. ;D , satt vi där och solade skojskoj vi dunkade lite dansband haha, halv 9 körde jag lina och olle till stan jag pluggade lite och sen for vi tre till svefi och checka läget!
 
Idag vaknade jag 7 åt frukost väkte lina och vi for till medborgarskolan , hade prov där och jag klarade det fyra fel ;D , och man fick högst ha 5 fel! efter det for jag och lina bakom OKQ8 (: och där hade jag uppkörning det var lite läskigt för jag kunde typ ingenting haha, men jag klarade det i alla fall så nu är det bara och vänta på kortet! jipiii,
Nu sitter jag och lina hemma och lina , för hon äter frukost hyon orkade inte äta hos oss på morgonen! så nu sitter vi här och lina kollar på nallepuh!

Vi får höras!

Kommentarer
Postat av: Lina

nalle puh äger !

2009-05-18 @ 15:51:46
URL: http://liinukka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0