spöknatt på station

hejsan, vi har haft roligt här på station idag sista dagen!
vi har lurat lite folk roligt som fan, men vi fick sedan lite dåligt samvete över lite grejer vi höll på med! stackarn,
vi har ute och så kom kaj och så klart började han med alla spökhändelser han varit med om, usch fy fan! jag hatar sånt,

men såklart just när jag tänkte uppdatera mitt blogginlägg så komer kaj och skrämmer lina o betty och dom , Så säger han ; ska vi gå på spookynight! fy fan det värsta jag varit med om, först uppe i vindarna in i alla äckliga rum , grejer som slår och usch när vi var där uppe på vinden, Sen skulle vi ju såklart gå till jordkällarn jag o ante hade inga skor så det var ännu äckligare man kände allt äckel och det fanns inga lysen bara mobil lysen! Så klart inne i jordkällarn har det ju varit döda djur här en fryskällare för dödadjur sa kaj och luften inne där , det går inte enns att beskriva den torra äckliga luften där inne, sen gick vi runt lite och kommit på alla saker vi varit med om utan att vi enns ordentligt tänkt efter vad som hänt,
Men jag vet ialla fall en sak , jag tror på ett tidigare liv utan tvekan!

Vi hörs!

/spöknatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0