@stationlan

hejsan nu är det som sagt lan än en gång, så nu har vi varit och storhandlat=mat,godis,dricka (: ,
och vi är som det står på min rubrik på station! , vi kommer vara här till söndag! , men på ett tag ska jag fara hem och vara med min hund! , stack han är ensam, så ska fara dit och vara med han och sedan när klockan är typ 2på natten när mamma kommer hem så far jag lina fredde och betty tillbaka! , föresten vi som är här det är ; jag lina betty fredde ante olli o wille och jag vet inte antti eller vad han nu hette skulle kanske också lana här men det finns ingen nätverkskabel till antti men vi ser ju vad som händer!

kommer ett inlägg senare , inatt typ!


/stationslanarn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0