did i tell you that i need you so?

hejsan hoppsan i lingon skogen :D
haha passande , har faktist lingonvecka , om någon vill antecka? haha nog flammsat.
for ju till moster i torne och där var det faktist ganska kuligt :)  , så länge sen jag
träffat dom så .. , ja hjälpte till med tårtan och maten och ojj vad det satt fint i magen.
efteråt stack jag ensväng till dennis och company (ej ovanligt?) nåh så for vi sedan ut
med d.m och fille ;p och d.m for och hämtade kenny och dom kom med en pulka efter
moppen så dom cruisade lite pulkmoppe :D och jag åkte också engång =D julkul!
sen for vi och packa datorerna och nu sitter jag i harrioja och håller på med min medeltiden
uppsats.. , chilligrilli.

förresten snart är det jul! YEHOOO! :D <3 ,
eller som sagt decembermånad och den är så
king , för man fyller ju år den fjortonde och sen
den tjugofjärde är det julafton! och då är man
intel lika fattig någonmera ;D hehe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0