happy world

hejsan! ,
Ja denna dag har man varit hos dennis typ hela dan ;)
varit på hassan med boysen ;p mänkkis (fredde dennis ante d.m
men d.m åt inte) ja sen körde dom hem mig , suttit hemma och
fixat mig osv.. ;p sen så skulle fredde och ante komma och möta
mig men det blev inte så? , -började gå från dörren och ante ringde
och sa att dom började gå från anna.. och om inte , så står fredde
dennis och ante med HEFE bakom tunnlarna och gömmer sig;)
(HFE = dennis bil) hah, sen bara åkt runt stan öven hämtat upp lina
och sen for vi till station , och nu är jag hemma och ska äta , fisk
och potatis (mumma i munnen) sen tillbaks till station och ha det
trevligt med mina underbara vänner! + älskling <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0