HELG!HELG!HELG!

dålig uppdatering , ähh! nöj er med det jag skriver,
igår var det skola till halv12 chill som fan, :D (y) , sen satt
jag på station och plugga till halv4 sen for jag lina och pentti
och simma :) 1km :p kändes skönt! sen hem och hjälpa mamma
med städningen och nya lakan , ååh i love it!
sen fixade mig lite och for till sj , och här tog vi det såkallade lugnt! :D
hehe , sen hem pluggade lite och sen började fredde&johan och dricka
och jag somnade , vaknade av att fredde kom in på rummet och ville sova,
sen somnade om , sen kom johan in på rummet och skrek bah ; fredde ska vi
gå och röka , sen somnade jag om , lite smått irriterad! (blir alltid det om man
somnar och vaknar om och om igen!) ja sen somnade jag om och sen kom fredde
in på rummet och höll på med lampknappen! huh , i was going to be crazy
sen somnade jag till slut alltså sova hela natten :D

ja idag har man haft två lektioner datakunskap och matte vi hade prov
ja får se hur det gick!? hoppas det gick bra i alla fall , för fattade lixom
naada. ja somsagt fredag och helg! får se vad man hittar på idag/helgen
nu är man på station med lina , fredde ragge , fille , antonI, antonK , ante
jaa vilka alla nu som är här !:D

heippa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0