hello sunshines

hejsan :) , ja öööh , vad ska man skriva? bloggtorka typ :D
ähh här kommer det lite av vad man gjort idag :p
slutade halv12 stack till station typ efter 12 satt där och chilla
som vanligt :) men sen for vi och baka pepparkakor
(jag betty lina o jenni) och vi lyckades dom blev gouuuda :D
och degen var också jätte goooood, ja sen typ satt man där ett
tag sen stack man hem och käka sen cykla jag till banken och hämta
ut mitt barnbidrag =D , och sen for vi till station och chilla :)
fan vad tiden gick fort där .. :) , ja vi hade då kul som vanligt!
sen körde dennis hem mig och nu sitter jag här med break :D
som min älskade mor köpt , hon har köpte en massa break och kexchoklad
vette varför? hon fick nå fnatt! :D as usual! :)

menmen.. imorgon har man sovmorgon till 11.25 , FY FAN VAD KING säger
jag bara! nåh menmen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0