i just want to say.......; SLEEEP!

tjenispenispillesnorre,
denna dag har varit väldigt kulig här på station =D
Girl's just want to have fun!! :D haha girlpower ;D
fan att vi har dansat/sjungit hujja.. har blivit lite torr i halsen där också
tackartackar :D haha man får ju skylla på sig själv när man sjunger/skriker
och härjar xD ,
har sovit typ 20min tror jag om enns det  , och 06.00 börjar jag jobba
och jobbar till 12.00 , hujja fan kommer ju somnaaa...
men än engång får man skylla på sig själv , när man int gått o sleeeeepaaaa...
det enda jag vill just nu är och sova!!! det sku vara så uuundebaaaart!
och efter man jobbat blir det nog inga inlägg sen.. eller vem vet kanske?
om jag har tid/lust ;p , nåh då ska jag i alla fall hem och duuuschaaaa ,
wonderful! och kanske ta en powernap! xD bettys powernap :)

orkaaa. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0