let the music play

hallåjsan!
sitter nu hemma somnade vid typ 4 någongång  , vaknade av alla väckarklockor klockan10 , och sen så började ante och spela så jag tog hans plats där vart han låg och sov , så låg jag där och chilla i typ nån timme xD sen råkade jag somna om i nån minut och om inte så vaknar jag av att dennis stoppar mumsan på ansiktet , hah..(mumsan , katt) sen bara legat där och chilla och så kom jag nyss från frako för dom käka , så fick smaka lite strips av fredde =) . och nu sittter jag som sagt bara hemma.. och ska gå och duscha nu , för det är ju farsdag som ni nog redan vet , så kl3 ska jag fara och käka hos moster i torne :) nååh..!
hadebra! :)
skitbra! :D
kungligtbra! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0