no powernap for me!

morsanbaloooo :D
har sovit 10min denna natt :D haha , man ska inte sova , man ska vara
vaken och inte slösa bort den tid man har , haha xD , klart man ska soova
men helt enkelt inte nu =D
jag mår ppriiiiimaaa skinka nöffnöff!
efter att jobbat från 06-12 så stack jag och fredde hem en sväng och duscha
osv.. sen back to station lane^^, :D tog typ en timme , sen hämtade vi pizza
och gudsågottdetvar! sen chilla med frendit ;D
idag börjar man jobba 00.00-06.00 ;p , life is painful sometimes , hihihihaha
mohahahahhaahah! :D vet inte riktigt vad jag ska skriva , är typ lite hyyypppro!
jag vill ha någonting men vet inte riktigt vad (;
kommer nog ett inlägg senare :)

Grattis Carrooooliiiiinaaa på din 17års dag <3
ha en bra födelsedag :)
idag är det även min och freddes 1år och 10mån ;p
ähh nu gibbaaa :D

Kommentarer
Postat av: carolina

tack :)) <3

2009-11-30 @ 20:19:59
URL: http://cccarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0