perjantai

yo mackaflow :D

sitter nu här igen men nu har jag flyttat plats hit till lanmagasinet :)
har tidigare suttit nere i fiket :D men nu äre gibb som är på schemat ,
typ? tror jag :D i alla fall robinson ska vi gibbs , det äääär king! :D
nåh har varit lite trött , men det har börjat gå över har börjat svettas som
fan så det är ju ett bra tecken :D förkyld är jag ju ennu..

det är synd om bettz för tommy gömde bettz godisar och de igår ,
och sen stack han hem. och idag fick hon först veta vart det var.
och när hon var och hämta det , så gömde tommy det igen och
nu har tommy stuckit igen :( stackars betty ;p haha
hihhihihihih mohahahaahahahahaaaaahehehe xD
fan vilken djävul jag är just nu! :D , nä nu ska man väll gå & hjälpa
henne att hitta sina godsaker x) så man får smaka lite! ;D
nä hujja vad elak jag är! mohahaha

see you later alligator! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0