station

ja hallåjsan :D ingen skola idag och resten av veckan!
yeehoooo!!
har börjat fundera på om jag ska ha typ kategorier ?
asså typ smink , kläder , mina outfits eller någonting,
snääällllaaa ge mig tips , annars börjar jag typ med outfits/smink eller
något? (a) :) ,

nåh igår var det ju ib men oj det var typ 20minuters träning alla var helt
slut, vissa har tagit sprutan och kände sig sega , och andra var bara allmänt
sega :D , nåh sen var det ju hardworkworkstation :D
sen har typ lina mobbat mig och dennis p.ga våran underbara fantasi! :D
som bara måste höras xD haha!

ida vaknade jag typ halv10 och trött som fan !
fixade lite frulle osv.. ;p sen fixa mig och nu station
idag har lanet börja och det blir hardworkwork ,från 18-24 på natten,
men nu ska vi fixa våra lantröjor!

nu har ante fixat min coola logo grejj xD
thanks my friendy :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0