take a picture so we can remember

haaalllllåååååå!
vakna för fan! :D vi lever i nuet
inte på våra händelser :D ,
ähh!! shit på dej!

idag skulle jag&fredde fara och väcka ante&dennis men va fan vad tror ni hände?
jo vi somna om xD , nåh sen for fredde i förväg och jag stanna hemma och käka frukost
och fixa mig osv.. , sen for jag hit . sen kl12 stack vi till sj och fixa lite stuffs till lanet! :p
sen for vi en svängish till harrioja alltså jag fredde ante o dennis , för pia fyllde år idag (freddes mor)
ja sen så var johan och mamma och dom också där ;p sen tilbaka till stan sen typ varit lite
här hos dennis och sen station och sen hemma och käka och duscha .. , sen till station :D
med en glad min :) för att jag fick idag min tidiga födelsedagspresent , lite väl tidig . men jag
har önskat den längelänge , alltså en kamera :D jag har redan en kamera men det går inte och ladda
upp bilder och den har typ 3 megapixlar ;p lite oldish :D så ja nu ska det fotas :D

nåh efter sj alltså typ nyss så stack jag hem och tvätta bort sminket osv..
och nu sitter jag här hos dennis , med fredde och ante =D . (dennis på festi)
det blir nog övernattning om jag inte far hem sen (= får se..
nåh nu ska jag kolla filmish , och äta break! :D ,

imorgon blire och jobba på station "skyltsöndag" såså..
ja så vi ska typ vara där halv 10 redan ;p
ja hejdå! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0