we are going crazy

hejsan , asså jag vill bara sova ?
har nog säkert somnat om miljoner gånger idag ,
asså om jag typ lagt mig någonstans så har jag somnat.
-bettz stackarn kom hem till mig efter lanet och först låg hon i min säng
och jag i stolen men sen somnade jag på stolen typ 1min xD haha
sen blev betty orolig när hennes far skulle komma så hon typ stod upp och
kollade ut från fönstret xD så jag tog sängen och hon stolen , och ja vad hände?
jag somnade ju såklart . och jag vaknade av att fredde sa att pia hade kommit
för vi är i harrioja nu , - ja så fick jag panik och sa att vi måste ju vänta på bettys
pappa när han kommer och hämtar henne , och så säger ju fredde såklart
att betty har åkt förlänge sen. du vaknade aldrig ,
man tänkte bara jaha xD hah.
och sen pkte vi till harrioja och jag somnade i bilen också ,
har säkert slumra till miljoner gånger ,
som jag redan skrivit

men ähh hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0