what have i've done

hejsan! ja sitter nu hemma :p
idag skulle jag&lina fara och simma men hade ingen lust för det alls,
efter skolan stack jag till station och där var min bestfrendi bettz, freiny (:
dennis och ante och lina gick också med dit :p ja satt vi bara där och chilla ,
dennis körde hem mig for hem och åt och duscha , sen fixa sig och tillbaka till SJ ,
sen bara suttit där med frendit , har även jobbat i typ 2 tim för insko är sjuk såså..
sen tog lina över och nu sitter jag här hemma och tar det lugnt och kollar dh :D
och äter upp mitt godis från igår! (y) ,
imorgon sovmorgon till 10.10 nice som fan! :D ska sova ut det behövs , måste
nog bara stänga dörren så att inte hunden kommer in och pussas xD haha
nåh nu hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0