why can't you scream my name

hejsan :D ja det blev inte och sy idag orkade inte.. lazysara :D
i know i know! men shit the same! jag har då inte brottom just nu
för att sy, efter skolan stack jag till station med lina&olof , och vi for
till monica osv.. :) , och sen satt vi där nere ett tag sen for man hem
och käka , jättegodmat :D tagliatelle(pasta) med bacon och broccoli
och röd/gul paprika blandat och sen ost på och en sväng i ugnen ,
det är så gött! :D mumma i munnen min ! :) nåh sen stack man ut
med lina o frinky o ante :) , vi for till fille och käka godis :p ,
sen ens väng förbi jourlivs sedan aspen för ib :D det var kul!
det satt fint med träning ;p
det behövdes har blivit så laaat!
men nu den här veckan kommer schemat vara fullspeckat med
träning så det är ju king! :D
(skulle ju som sagt visa en bild på mitt hår :D ,
men inte nu , det får bli imån :D om jag bloggar ;p)

tuudeloo :D
sovgött! för det ska jag göra är
helt SLUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0