yo mackaflow

hallå hallå det här är ett tjugotvå,

idag har man vart på en lektion 11.25 och i tjugofeminuter :D
nice! ;D , nåh sen for vi till station och chila :)  sen for jag
fredde betty dennis o ante till ica och jag köpte majs och smältost för
vi käkade tacos , sen duscha jag och fixa mig sen for vi till dennis och
sen jobba på sj ;p på tomterock :D och det var band som spela där och
jag tyckte att dom alla var bra , eller nästan , förutom ett , tror jag? haha
nåh sen slutade vi 11 , och nu sitter jag i dennis lya med fredde dennis och
ante för dom lanar ju såså.. och kollade nyss på när dennis tog på sig min
jacka , HAHA säger jag bara xD hihihih!
nåh nu chilla och grilla och leka cool :D får se var man sover inatt :p
men tror nog jag ska hem , vill bara tvätta bort sminket och sova länge imorgon
för har sovit så jävla dåligt hela veckan...

heipparalla :D

andreas huhta leker bara cooooooool!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0