yo! sleepover

hejsan :) efter jag hade ätit for jag tillbaka till station med umgänget , vi for sedan (jag lina fredde dennis ante) till ica och köpte glass med strössel och colasås :D (y) som vi sedan skulle mumsa :p , nåh jag&lina for tillbaka och satt där till typ 11 , sen kom fredde och mötte mig och vi gick till dennis mor , sen bara suttit här resten av kvällen , betty kom också för att anton for på festi ;D så hon kom hit och vi kollade på en skräckis och åt glass...
och nu har hon farit eller hon for för typ en och enhalv tim sen ;p Och jag som vanligt vågar inte sova själv efter skräckisar så jag tar en sleepover här med boysen :) okej , filmen var inte så läskig men den var endå läskig , den filmen var hemmafilmad och hette ; paranormal activity , lite seg i början men sen blev den bättre, :)

nu sitter jag bara här och lodar .
en person här har redan somnat = dennis xD haha
och dom andra funderar också på och börja sova så..
det blir väll och sova på ett tag! :)

hadebra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0