be my saviour

hallåjsan!
ja , denna natt har varit heltokej :p
fast man inte har gjort någonting typ, men har typ chillat här bara
sen har vi varit och kollat på skräckfilmer  ; Jeepers creepers och halloween
båda var heltok filmer har redan sett halloween filmerna så ;p förutom den
nyaste och det finns typ 8 filmer av halloween , dom är fan king tycker jag :)
dom är inte heller så där överdrivet läskiga ;p och deepers... den var ja sådär
asså nog var den bra men det var typ en komedi/skräckis tyckte jag! xD
heh, men det var i alla fall mysigt :)
ja vad ska man hitta på nu då? - tror i alla fall en sak , att det inte blir någon
lan video som är så otroligt tråkigt men det är ingen som har ork för det,
jag skulle kunna börja med den men jag vet inte hur man gör ;p
det är typ bara lina som fattar :p xD


hon är så otroligt vacker :)


xoxo/uttråkad flicka , men även lite hypro xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0