behind blue eyes

hejsan :p , ja huhuhuhu säger jag bara, trött efter en lång
dag på station ;) , har varit och jobbar där och haft halloween bajset :p
spökrundan var alltid lika skrikande för mig ;) heh
och sen kollade jag och betty på My bloody vanlentine , helt ok film,
men det är ju en skräckfilm i 3D så den var inte lika bra , när man inte
hade glasögonen ;p
menmen.. ligger nu hemma och är helt slut!
jag ska väll ta och sova snart eller kolla film eller bara ta det lugnt
helt enkelt ;p heh,
en ny dag väntar imorgon , och jävlar vad vi ska ha KUL brudz :D


seeya

Kommentarer
Postat av: ida

SOM FAN!!!! :D inge jonny depp inte:D

2009-10-31 @ 00:30:02
URL: http://ijlh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0