huula bandoola :D haha

hejsan! dagen avklarad , fan vad blogg.se har blivit skit! (så seeeegt)
nåh i alla fall , kl12 var det ju som sagt platina och jessika började med
mitt hår på direkten , blev jätte nöjd över min frisyr och sedan hårfärgen
också , det blev lite rödaktigare och sen hade jag tuppkam över hela, =D
i liked it, nåh i alla fall.. vi var klara typ kl4 , sedan körde josse oss till station
och där var det bara och övaövaöva.. sen så började folkmassa och komma
och hujja vad pirrigt det var ;D , och fan vad sur jag var , annars hade jag
tappat masken och garvat ihjäl mig , huhu.. det hade inte varit så nice det heller..
nåh nu sitter jag i alla fall hemma och har tagit bort alla 27klämmor jag hade i håret
sedan skola imorgon osv.. :)

ska försöka få några bilder om våran visning osv.. :)

nu sleepa eller kolla tv ! :)
/a very happy girl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0