let the whole world see your smile

hejsan :D ,
sitter nu här hemma, kände i skolan att jag verkligen inte
orkar någonmer, kändes som att jag hade den tyngsta tyngden
på axlarna, men nu är man på lite bättre humör, efter att ha ätit
en romantisk middag med betty =D haha , och sen fått dunka högsta
volymen i hörlurarna och gå med renen ;) , så ni sitter vi enmassa här
hemma hos mig, jag fredde dennis betty lina matti d.m ante , vi ska
kolla filmish (skräckis) | skönt som fan mamma&pappa är borta! (y)
men mamma kommer imorgon och pappa är i stockholm så han kommer
nästa vecka, haha såklart hade han ju med sig två koskenkorvaoch
en fiskeflaska ;D (det är älgjakt)
haha :D

NU FARA !
HEJDÅ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0