one foot wrong

hejsan :) ja vad man gjort idag , tagit det lugnt och varit
med bruds och boys :p , ja i alla fall..
jag&lina gick till bussstation och så kom bettz&anton med bussen och så
gick vi till rajalla och anton kom dit sen , for och hämta pengar av mamma
från hennes jobb för hon jobbar ju i nordea i torne såså ;p , ja vi var och
kolla lite kläder där och betty fick med sig lite plagg , vi for till tositori och
så mötte vi också isso på vägen så kom hon med oss :) , efter det gick vi
till skopunkten och jag fick med mig hem ett par skor
(som jag tykcer jätte mycket om) och sedan barnenshus och vi hittade med
oss en massa roliga grejer , sen max och mamma kom och hämta mig sedan
vare och käka på gf (goldenflower) så gottigott , sen station resten av kvällen
, nicenice :D nu sitter man här hemma i sängen och ska väll kolla någon film ;p
är sugen på myshumör ;D

föresten fick med mig en present till min älskade bror , det var
en ölmugg som lyste ! (y) den tyckte han allt om :D haha
ska också fara och köpe en sån :D



/ love winter girl! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0