piece of me

hejsan, skoladagen avklarad och har varit på ganska så bra
humör idag, ända tills man kommer hem.. det enda man får här
hemmifrån är tjat hela jävla tiden, det finns fan inget jävla lugn
här hemma.. nåh skit samma om mina problem!!!

idag blire o pluggplugggplugggaaaaa,  svenska prov imån..
orkar inte, är inte på humör för någonting just nu,
jag ska nog gå ut med min hund idag för att få koppla av lite,
och bara höra musiken och ingenting annat,
asså jag har kommit på en grej, när det verkligen inte är min
dag då tar jag bara min hund , ett koppel , mobil+hörlurar
så är dagen mycket bättre!
idag blir det även station så klart , med mina kära frendit
that i love! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0