snart helg :D

hejsan :D
sitter här nu , vet inte vad jag riktigt ska göra
okej ,
det är som dags för...
...nattitime , men känner inte riktigt för det änn, ska nog plugga
lite till . Idag = jag&lina var och simma , lina 30längder jag 40 längder,
sedan hem , fixa sig lite :) , och efter det till station , där var det trevligt
folk , och det var även tio års jubileum , så det var lite bilder där osv.
så det var gratis tårta osv.. , jag for en sväng med dennis på stan,
och sedan bad jag honom komma till station för det var gratis kaffe :D
och om inte fan så kom han ju , han drack 6 koppar kaffe! haha ,
han var nog lite dålig i magen tror jag ! :D hahahaa
.... Nåh det var svammel och skratt där i alla fall,
jag och min kära frendi lina *not* , pratade med varann på vägen
hem. nåh nu känner jag att mina ögon håller på att slutas, fast inte
riktigt ennu , MEN VAD FAN!

NU MÅSTE JAG SOVA =D
iam a little bit over tired :D hihih
nä seriöst nu , hejdå =)


HIHI :D
nattifnatti (:

Kommentarer
Postat av: lina

vadå not :'(

2009-10-02 @ 15:27:30
URL: http://liinukka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0