somewhere over the rainbow

hejsan, huhu trött som fan,
ligger nu i min säng och tar det lugnt och kollar tv.
idag har skoldagen gått fort som fan , sista lektionen bad
fyfan säger jag bara, eller asså det var inte så jävla jobbigt,
eller jo det var det visst! trampa vatten i 12 hela minuter.
och sen föröka flyta i hela 12minuter, fan min nacke gick ju fan
sönder + att den är ganska känslig över typ stötar desamma om
min rygg, nåh life is life.. i can't do anything about it!
Idag vette fan , vill bara ta det lugnt.. ska nog fara och kolla nya
skor med mamma (hon tjatar så mycket, att jag inte ska gå med mina
älskade tygskor!) ;D , mammor brukar väll vara såna , iallafall min! =D
sen hänga på station,

nu fara hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0