what is happening to me,

hallå, sitter i skolan nu och fan..
har börjat få världens humörsvängningar, igår satt jag nästan
och lipa över en finskfilm, för att jag kunde inte pausa och
allt , och idag har haft världens skrattattack på lektionen
och i matsalen, och på morgonen innan jag for till skolan var jag
inte på humör för någonting,

nåh skitsamma om mina problem..
idag ska jag vara hemma och städa ihop lite innan mamma kommer,
kolla klart finskafilmen gå ut med min älskling /renen (oskar)
han är min bästavän, som jag kan berätta allt för utan att han säger
det vidare! (asså har jag typ blivit hypnotiserad?) =D
sen ska jag väll och umgås på station , och måste också plugga har
läxförhör imån,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0