you know that i love you

gmorgon =D
vaknade tio över 9 idag , av att min bror ringde och väckte mig och
frågade när jag skulle komma och ge presenten :D haha , knäppo
han är ! haha , råkade somna om och han ringde mig halv10, och
höll på och smsa ba ; sover du ? , kolla klockan , haha :D
nåh han är min bror och älskar honom , så man steg ju upp och sjöng
en trudelutt till honom och gav presenten :D som var 4000kr :D
Fan vad glad han va ; det första han sa var : nu ska jag fara och köpa
cigg ;D haha , så nu for han iväg med moppen och köpte cigg och for och
spela på leilani , haha =D

nåh nu sitter jag här och dunkar ; Pink - I don't believe you
den är så härlig :D , ska väll börja fixa mig på ett tag osv.. :p
idag ska jag betty&lina fara runt stan och kolla lite grejjs till halloween
och jag ska fara och köpa ett par skor :D , åååh! i love them
fan nu vet jag vad jag ska vara , det är så king!! :D
efter stan osv.. ska jag mamma johan och fredde fara och äta i
torne på goldenflower! :) mums!

GRATTIS JOHAN PÅ DIN 18-ÅRS DAG! <3

litebilder










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0