§.√1rt@n3n

HEJ!
idag har jag vart hemma och ätit tacos med kyckling *mums)
och pluggat men det var så tråkigt så jag råkade somna i 20min
& linukka ringde och väckte mig, nåh sen mötte jag dom bakom
aspen och där var insko&pentti också! vi for till ica och köpte karkki
sen for vi till sj , sedan for jag,insko&linukka och kolla sista perioden
på kuben , asplöven-lule och asplöven vann med 7-4
sen har vi bara vart här på lanet osv..
jag&linukka har varit hem till mig och gjort våra behov sen for vi
och tanka , jag har en dålig känsla av att kl5 kommer det hända
någonting , så kallade kalle .. kommer väll på besök! ;p
men nu göra någonting

är lite uttråkad för insko sitter och fiser, och jag försöker
sno karkki av lina men det går inte , men jag har en taktik
jag är som en snake :D ATTACK! ;)
..haha är lite uttråkad/overtired

fan nu har lina lagt sina godisar i sin ficka,
innala - låtsas som att du tar på hennes boobies
linukka - nej tack!
sara - HA! :D i go for it!    huj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0