:D

hejsan, idag har man som vanligt varit i skolan , efter idrotten sista lektionen cyklade jag hem
hoppade in i duschen + en glad ton där på!  , nåh iallafall sen fixade jag mig lite tog mina grejer
till harrioja osv.. och så kom mackan och hämta mig och fredde för vi for till v. Nikkala för
antongfjanton innala fyller 19idag! , joppi&sandra var också med (: nåh iallafall vi kom dit fikade
och var där ett tag, sedan åkte vi till stan fast det var ju meningen att vi skulle till harrioja men pia
var i stan så vi åkte till stan (: , Vi hann fara en sväng till station och sedan kom pia och hämta oss
och emil är också med , freddes syrras barn. så nu sitter man här , idol börjar ju typ om någon minut
så ska gå och kolla (: , skojskoj

pussokram/
sarppan

förresten grattis anton! , en gång till :) ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0