:)

hejsan, vakande i harrioja idag , blev helt överraskad när jag kom hit igår
Fredde hade en ny säng! det första min tanke var ; Yes, behöver inte sova
på elementet! :D , men det var ju bra i alla fall så man inte behöver trängas
på en 90's , ialla fall kom lite sent till skolan men inte så farligt kanske 10min :D
iallafall efter skolan for jag hem åt och sedan kom dennis och hämta mig och freiny
vi for till torne dennis köpte en keps (: , sen mackans verkstad så var vi där i
nån tim, sen åkte vi till dennis satt där och chilla.. efter det for gick vi till jourlivs
köpte lite choklad sen traskade hem packade och sedan kom pia och hämta oss..
så nu sitter man i harrioja och chillar :) ska väll ta och sova på ett tag :D

xoxo/

sarppan





lite flummbilder på mig och frinky <3 (: !

Kommentarer
Postat av: lina

fan vad fula ni är ! :)

2009-09-07 @ 21:49:25
URL: http://liinukka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0