halluuuu

hejsan , ja och så var man hemma igen, sköntskönt, fast klart man har haft det skönt där ute också så klart, eller har ju nu varit hemma nu i flera timmar eller asså i stan men har bara inte orkat skriva ännu , menmen.. under helgen; jag har sovit i freddes stuga , som sagt torsdag natt var jag hamnvakt i salmis och där var jag med fredde&ante och lina d.m matti ragge och markus kom på besök "trevligttrevligt"  , nåh efter det for vi till furön och sov jag fredde&ante , sen fredag morgon gjorde vi inte så mycket racklade med antes och deras båt , chillade och sen for vi och grilla hos thilda och dom, lördag höll jag på och stapla fyra säckar ved , var helt överarbetad , fick tungt och andas och blev jävligt sjuk, men det var över idag , eller på morgonen var det ennu lite , men nu har det gått över.
Idag har jag lina fredde&ante käkat på frasses *gott* , sen har vi varit runt stan och gått , och sedan har vi varit på lekparken vid gamla ica, där var jag fredde lina och ante d.m kenny matti "jakke majso ett tag" dennis ida jenni och innala kom också , var vi där och härjade sedan gick vi till stranden och gunga jag fredde,lina,ante,dennis,insko,jenni
, och tog det lugnt, men fan vad det känns som att jag skrivit mycket namn hela tiden :D ,
nä men nu huh , är helt overtired :D ,
godnattifnatti <3
tröttsomfan, ska väll kolla tv ett tag!
godknight , som jag&johan alltid sa förut!
gamla tider, love it! (:
men även nya tider!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0