hejsan,

hallåjsan, slutade tjugo i 2 hade idrott det var chill, det var bara och gå
för vi hade orientering, sen for jag hem städade huset och min garderob :)
for en sväng ut med lina och så kom betty också , for hem lagade mat
och sedan for jag ut igen, med fredde och ante och sedan kom lina och betty, fille
och olli också , sedan gick vi in till station och chilla.. betty&ragge jobbade idag, (:
vi kollade på idol, och sedan tänkte jag gå in på facebook men inte fan kom jag in
och lina kom in men inte jag, och nu här hemma har jag också försökt och jag fattar
ingenting,


men nu kollade jag och det stod att det var nå mongo grej , så jag kommer
in på några timmar


pussokram/
s.virtanen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0