just a happy day

hejsan , efter skolan stack jag med fredde betty o ante till hund&jakt och köpte en present till fjanton
som fyller 19år imorgon :) , efter det gick vi alla hem till mig jagofrinky käka och sedan gick vi till
torgkalles för ante skulle käka och då åt fredde också igen för ante vågade inte äta själv :D
nåh sen gick vi till svefi för freddeoante väntade på mike dom skulle till salmis hamnen och fixa deras
båt, nåh mamma kom och hämtade mig och betty och vi stack till köpan :) , äntligen fann jag min
kappa/ulljacka (tyckte om den som fan) hade bara lite svårt och välja för det fanns två som jag
tyckte om men jag valde den här i alla fall , för den passade mig mycket bättre, :) , köpte även en
sjal! nåh efter det skjutsade vi betty till busstation men det visade sig att bussen inte gick nå mer
därifrån halv8 lite otur, men jag for ut med oskar :D , sedan for jag till station och där var det enmassa
folk , trevligt och betty kom också dit stackarn ;D , idag har det varit en ovanlig dag har ovanligt glad!
men det är ju bra, men fan vad jag har skrivit mycket :D , Nä nu har jag och fredde slagit på en film
som heter kitty - hon är detektiv ;D så nu ska jag bara myspysa med min älskling!

/pussokram :D
saravirtanen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0